reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Tonková

Martina Tonková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nikdy sa nevzdávaj! Lebo vždy sa oplatí bojovať :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Bez rozlúčky

Martina Tonková

Bez rozlúčky

Nechcem už žiť a už nikdy nechcem žiadneho chlapa! Takto zneli moje slová, ktoré poznačili môj život! Mám 24 rokov, ale môj život nikdy nebol nikdy jednoduchý. Milovala som svoju rodinu najviac na svete a hlavne svojich rodičov tak ako každé dieťa. Vždy som svojich rodičov poslúchala. Bola som veľmi milé, dobré a slušné dievča. Aj keď sme boli chudobná rodina, moji rodičia vždy tvrdo pracovali aby sme mali z čoho žiť

  • 23. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 201x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu